Slide
CRM
System zarządzania relacjami z klientem

CMS - system zarządzania relacjami z klientem

System CRM ma na celu usprawnienie zarządzania relacjami z klientami, zwiększenie zadowolenia klientów, poprawę obsługi klienta, skuteczniejsze generowanie i konwersję leadów oraz zwiększenie sprzedaży i rentowności. Jest szczególnie przydatny dla firm, które chcą skupić się na budowaniu trwałych i wartościowych relacji z klientami.

Główne zadania systemu CMS

Dlaczego nasz klient zdecydował się na inwestycję w dedykowany CRM?

Integracja z WAPRO

Wymiana danych z WAPRO ERP była kluczowa dla efektywnego działania systemu CRM

Indywidualne potrzeby

System CRM stworzony specjalnie dla danej firmy, aby uwzględnić unikalne procesy biznesowe, cele i strategie.

Raporty i analizy

CRM dostarcza narzędzi do analizy danych klientów, generowania raportów oraz śledzenia kluczowych wskaźników wydajności.

Efektywniejsza sprzedaż

System CRM  umożliwia lepsze śledzenie szans sprzedażowych, prognozowanie wyników sprzedaży, zarządzanie ofertami i monitoring etapów sprzedaży.

Rozmowa to pierwszy krok do zmiany

Jeśli Twoja firma potrzebuje więcej niż zapewnia Ci to dotychczasowe oprogramowanie to jesteś we właściwym miejscu.

Zostaw nam swoje dane, a oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie pytania.